Målat lite....

Ja då var jag här igen då. Har pysslat lite här hemma och jag tänkte visa de lite.
Har varit i köket och dolat lite. Hade en skänka som jag älskade då jag köpte den, MEN haha... i dag så är jag inte liká kär i den så jag tänkte sälja den men fick ingen köpare. jag målade den vit istället och jag blev väldigt nöjd. 

Vad tycks?!

         


Har även bytt string hylla. Har satt upp en med vita hyllplan och lite djupare.




Har även bytt gardiner....

 
                                  

Nytt bord och stolar hade ju inte skadat!!
Ja om man hade ett stort kök!!
 


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad duktig du är. Kan du/ni inte flytta hit o hjälpa mig oxå.

Kram Anne

2009-10-20 @ 07:06:23
Postat av: Maria

Skänken blev ju kanon fin!

2009-10-22 @ 08:18:50
URL: http://kallorochlov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0