Snart är de jul.

Sitter bara och väntar på att åka väg och jobba. Mitt sista pass innan jul.
Ska in till stan och jul handla mat i morgon får väl se hur mycke som finns kvar. Och dom sista klapparna ska vi köpa i veckan. så de börjar att arta sig.


Och den hära snön som kom som lika fort tinade bort. kan den inte komma tillbaka till jul.



 
Min son som ser snön för nästan första gång. Och de här var i nov.


Min son som leker i första snön



 Och så har de blivit lite KNÄCK bak oxå. Och de kommer nog hinna bli en till satts.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Så det blev en bloggare av dig med =) Ha en trevlig helg! Kram

2008-12-20 @ 19:36:08
URL: http://kallorochlov.blogspot.com
Postat av: jenny

Vad kul att du börjat blogga:-)

Själv tar jag ett litet jullov från bloggen nu.

Önskar er en riktigt god jul!!

Kram/jenny

2008-12-21 @ 15:06:44
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0