R E G N !!!!!

Jag blir tokig på detta regn!!!!
Finns inget att göra eller visst finns de men man får ingen ork då vädret är så här!!!!

Var på loppis i våras och hittade några gammla skärmar men dom har bara legat.
Kanska ska ta fram dom nu? Men jag vet inte vad jag ska göra med dom!? Vad tror ni?

Tre med olika järn stative!!!









Nä de är bara att krypa ihop och tända en massa ljus!!!!
Är inte riktig pigg i kväll. Min son har 39 graders feber så jag kan nog oxå åka på nått sånt.









(Min disktrasa) 

Får tänka positivt!!!!





Kommentarer
Postat av: Pysseliten

klä av dom och måla stommarna dom kan bli super fina :) Jag har grt det i mitt album väggord på styleroom kolla får du se :)

Hoppas på sol i morgon det är ju som höst ute just nu

2009-07-12 @ 22:42:41
URL: http://pysselien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0