Nya sängkläder!!! Träd!

Sprang förbi några snygga sängkläder som bara var tvungen att följa med mig hem!
Såg att dom stog och skrek mitt namn. Haha...
Men visst är dom tuffa!

Träd sängkläder!!!
Och då jag tog upp dom så såg jag att de var små ugglor på vissa grenar. Jag bara älskar dom.
Från Åhlens och på rean! =)

 





De sista jag gjorde i går innan jag stängde av datorn var att kolla på krukor. Och frågade en kompis om hon visste någon som sälger de märket.
Men jag behöver inte söka mer. var inne i en butik "Inte i min stad" och vad är de inte som de första mina ögon får se. jo dom krukorna jag satt och fruktade på kvällen inna, SÅÅÅÅ GLAD!!!




CAESAR COLLECTION

http://www.berdeplants.se/ är sidan jag kollade in...MYCKET FINA KRUKOR!!!!!   

Dom här var dom mindre som är 50 cm. är sugen på dom stora oxå men de får bli en annan gång.

Många kramar från mig!!!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Känner igen det där, att något skriver mitt namn. Kom & ta mig!;) Urfina sängkläder. :)



Tack gulliga du för värmande kommentar hos mig häromdan.



Kram Malin

2009-06-24 @ 21:59:32
Postat av: FURNISH.etc

Åh ja, Ceasar Collection/ Berde Plants har mycket fint! Jag var med och exponerade deras montrar på Formexmässan för några år sedan. Mycket fint! kram

2009-07-02 @ 11:13:05
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Jag gillar lakanen enormt mycket också, får nog ta en sväng till Åhlens och se om de finns på rea här också.



Tack för din fina kommentar inne hos mig ang. konkursen. Värmer så! Tråkigt att du är i samma sits, då vet du precis hur det känns. Vi får hoppas att det löser sig för oss båda så småningom! Lycka till nu tjejen!

2009-07-07 @ 10:16:54
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

ÅÅÅ jag har samma mönster på tapeterna i tvättstugan som du har på dina sängkläder =) SUPER!!!! Hoppas allt är supebra! Kram Sofie

2009-08-11 @ 22:59:39
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0