Köket.

SJUK!

Usch här hemma är de bara sjuka barn! Inge roligt alls, va till akuten i går med dottern men de var bara nått virus. Men hon är helt lojj. Tackar nej till GLASS! Då är man inte pigg!
Sonen behöver bara komma nära så skriker hon. Och de tycker ju han är SÅÅÅ kul. Ja ni hör ju..

Ligger och sover på soffan.


KÖKET

Men innan hon blev så här dålig så pysslade jag ju. La upp kort från kökettidigare inlägg men kännde att de var inte nå bra så, jag börja måla lite väggar. Blev nöjd, ja förutom att vi har ett aldeles för litet kök OCH hus!!!


På önskalistan i köket står:

Nytt bord och stolar.
Ny kökslampa.









 

 



INNAN: 

 2008 förra ägarna, 

 Jag målade luckorna 09, Har inte pengarna nu för att byta allt!

 Tapetserade dirket 08,

 Målade skänken 09
     
                                


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan!

Vet inte om du missa mitt inlägg men jag bor ca 5 mil från Luleå men visst är det i Umeå du bor? Har en kompis som bor i Umeå så kan be henne kika förbi den blomaffär du köpt dessa svärmorstungor :-)

2009-10-24 @ 08:11:10
Postat av: Mamma iza

Therese: Hej ja får be om ursäkt att jag inte hade svarat. Jo jag bor där/här. Ja jag ska kolla runt lite och skriver på en gång när jag ser några. Just nu är dom slut. Är de ok?

2009-10-24 @ 11:08:39
Postat av: Therese

Det låter toppen :-)Tack så mycket för det! Skriver du det i detta inlägg eller vart ska jag hålla utkik?

Forts. trevlig helg!

2009-10-24 @ 20:23:33
Postat av: Bitte

HEjsan.

Såg att du varit inne hos mig och var intresserad av Innerum och försäljning för dom.

Jag Har jobbat med försäljing här i 1½ år och tycker det är ett kul sätt att sälja grejer man gillar.

Är du intresserad av att sälja... Gå in på www.innerum.se... Gå in på " bli säljare" och skriv in din anmälan, så hör Teresa eller Anneli av sig så fort dom kan.

Lycka till.. mvh Bitte de Roos

2009-10-26 @ 09:08:51
URL: http://http:www.stenrike.blogspot.com
Postat av: Emma

Snyggt, gillar din stil:) Ha det bra, kramar emmsan

2009-10-26 @ 17:49:04
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: MammaIza

Hej Therese. Har kollat runt lite nu men jag hittar ingen här i krokarna. Men jag skriver när jag hittar.

2009-10-27 @ 15:00:43
URL: http://mammaiza.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Ååå vad synd att det inte finns nån inne för min kompis skulle komma hem i helgen och det hade varit perfekt att be henne köpa innan men men..tack iaf. Väntar med spänning =)

2009-10-29 @ 22:01:16
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vad snyggt ni har fått det i köket! Vilken enorm skillnad mot förut. Du är sååå duktig! Ser att du har mkt från KG Design, älskar deras grejjer!!! Musm! Kram på dig!

2009-10-29 @ 22:58:30
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0