Pysslat lite.

Jag å min hall.. jag blir aldrig nöjd.
Och kommer aldrig att bli de heller förrens man har en RIKTIG hall!
Den dagen man kan köpa ett nytt hus som man har drömt om. 
Fick för mig att ta bort den övre delen på vårt data bord blev mycke bättre.
Vill ha ett mindre databord och ett som är vitt. men de blir en senare bekymmer.





Och så blev de en bruka postlåda.
Där dom underbara räkningarna ska vara...








Och så hittade jag en ny WC skylt.

Blir inte klok på mina dörrar. Lackade som vit.
Frågade mig för och dom på affären sa de att dom brukar måla dörrar och foder i antik vit ok tänkte jag,
men då jag målade min vägg Vit blev dörrarna Gul. Men men orkar inte fixa de nu.



Visst är skylten SNYGG!!!






Och så har waven kommit upp. men själva väggen är inte klar än. Blir ett senare projekt.






Hittade ett in synsskydd som jag blev väldigt nöjd med.
Alldeless lagomt tycker jag.
Eftersom man sitter vid datorn lite nu och då så blir de mer privat tycker jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0