VÅR!!!!

Hej alla därute!!
Har haft en lite tidig semester. Åkte ner till vimmerby i över en vecka och de var underbart.
Hände lite tråkiga saker oxå men de ska vi inte gå in på.

Var inne på lite olika affärer! En dag åkte jag och gubben min till ullared och där hittar man ju alltid saker. DYRT blev de! =). Och på vägen hem var vi inne på A6 center i jönköping. Var bara tvungen att gå in i dem tuffaste blommaffärer jag vet. WWW.blomstertid.com där blev de några ASA krukor och en koziol vit väska. Som jag ska plantera blommor i . Eller någon blomma.





Och så blev de några svängar på fyra olika blå gula hus "ikea". sundsvall, uppsala, linköping, jönköping haha.. dög inte med ett inte!

En dag var vi till linköping och där drog min kompis med mig till några butiker som jag inte sett tidigare "var ett tag sen vi var nere två år"  MEN ÅÅÅÅ!!! Nordic. Vilken underbar butik! En massa kartell saker och mycke mycke mer! oj hade man haft pengar hade jag köpt allt. haha.. nä men dit ska jag fler ggr. och med en tom bil.
blev en klocka där. Och några sement hjärtan som man kan ha i plantag ute.

Och någon kruka i en butik i vimmerby,Blomstershopen oxå ett måste då vi är "Hemma" .Men nu är vi hemma i umeå igen och här är de inte lika mycke vår. knappt nått. Men den kommer nog.

Denna ros vill ja ge till Lisa. Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Oj vad mycket shopping ni har hunnit med, kul! Och jag håller med, Blomstertid i Jönköping är finaste blomsterbutiker ever! Gjorde min praktik där under min floristutbildning och tjejerna som jobbar där är verkligen helt helt underbara.



Kommer du från Vimmerby-trakten från början? Jag är uppväxt i Mörlunda, 2 mil söder om Hultsfred, alltså inte så långt från Vimmerby. Hur kom det sig att du hamnade i Umeå? :) Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 14:57:51
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: mammaiza

Hej FURNISH!!! Ja lite mycke blev de hem =) fick knappt plats i bilen. =) Va härligt att komma till ett sådant ställe och göra sin praktik på. Nä kommer inte från vimmerbt. Är från Umeå. Min sambo kommer därifrån. Internet du vet ;). Måste bara säga se du har de bara såå underbart!!

2009-04-30 @ 21:49:07
URL: http://mammaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0