GULT!!!!!

Hej hej!!!

Har varit på stan igen å hittade lite roliga sakert i GULT!!!
Kommer att vara lite gult i köket hade jag tänkt. Vad tycks! ?

       

Som jag skerv De är gult!!!! Blir bara så glad!!
Men får väl se hur länge de får vara framme innan jag blir less.
Men jag måste ge de en chans.





Hittade även mitt efterlängtade tyg till min lille son.
Ska bli några kuddar och gardinveper till han







Och sen så vill jag tacka underbara "L" att hon tog sig tid att köpa mina träd för en mycket billig peng!!!
50.-
Och då har man ju råd att köpa två!  Så super tack!!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har kikat på Styleroom i ditt album och jag undrar vart du köpt den snygga svarta lampan som står på tv-bänken och vad heter den?



/Tessan

2009-02-07 @ 09:14:09
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har kikat in på Styleroom i ditt album och undrar vart du köpt den snygga svarta lampan som står på tv-bänken och vad den heter?



/Tessan

2009-02-07 @ 09:18:33
Postat av: mammaiza

Hej Tessan:

Den lampan har jag köpt här där jag bor men den finns även på jotex och på Clas olsson. hoppas de kan vara lite hjälp.

2009-02-08 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0