Shoppat!!!

God dag alla där ute!
 Nu var de ett bra tag sen jag skrev här vet inte om jag ska fortsätta eller inte men nä väl.
Har varit till stan en sväng i dag och som vanligt kommer man ju inte tomhänt därifrån..
lite saker har har köpt kommer här.
 




En ny matta. Hade tänkte ha den i Lille mans rum. Men den hamnade i hallen¨.
Få bli en ny till han oxå.


Sen blev de lite nya fina blommor oxå.
Både i hall .





och vardagsrum.



Får hoppas att dom växer till sig så inte innerkrukan synns men de tror jag kommer att gå fort.





Har även hittat en krok som jag Älskar men de blev bara en. Får köpa en till senare.










Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

mammaiza; TACK! Vad kul att du gillar förslagen. Jag kanske gör någon av dom i stället. :) Det är kul att mixa & trixa lite i photoshop innan så man har lite att välja på. :) Tack för smicker och beröm om bloggen! Du gjorde precis min dag! Kram & trevlig Söndag!



Din blogg ska jag kika runt på sen. Ser mycket trevlig ut! :)

2009-02-22 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0