SLÖ!!!

Oj vad de står stilla på denna sida!
Har inte så mycke att skriva om.  Dagarna är så fina så man är mest ute. Och ute har jag mitt projekt. MASKROSOR!!!!! Går och plockar dom en efter en. vet inte hur många de har blivit.  Och så har de komit upp spotlights under taket som vi inte satt upp förra sommaren.
Här hemma har de stått still. Har köpt nya krukor men bara vanliga vita cylinderformade. Men ack så snygg! =)

Kunde vara Ännu högre oxå men de får duga. nu väntar jag bara att mina orkideer ska blomma över så jag får sätta dit något nytt.



Mitt nya babbel fat jag fick av min älskling då jag fyllde år.


 

Jo var ju och köpte en kruka av en kompis.. i "hennes" butik, den får jag ju inte glömma.. den blev så här...

 

Många kramar alla där ute!!!



Kommentarer
Postat av: Sofies Inredning och Designblogg!

ÅÅÅ så fint! Vilken underbar sambo du har!!!!

Kramar från mig!!!

2009-06-04 @ 01:30:20
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Maria

Himlar vilken snygg kruka du har fått tag på =P

2009-06-04 @ 07:51:12
URL: http://kallorochlov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0