Trädgården!!!!! Stor suck!

Ja vad är de man gör nu för tiden, jo man är ute och håller på att bli tokig ! =)
Håller på att gräva om min blommrabatt. Man blir aldrig klar!!!

Så här såg den ut förra sommaren och jag höll på att bli tokig gämt jag kollade på den.
Men nu har vi satt i de första spad taget förra veckan, så de börjar att hända saker.

   


Har två lite större rabatter som jag har blommor i, älskar då de är bara grus och gräs men oxå mycka blommor så jag har två jätteblomrabatter på gräsmattan och runt hus och alltan har jag grus och gäs med höga krukor. så jag har båda! =)

Så här ser de ut nu.

 


Har fytllt på lite extra jord sen jag tog detta kort. Så nu ska jag se vad jag ska stoppa i för blommor som jag hade från förr och hur! Den är rätt så stor hade tänkt göra den minder men de blev tvärtom haha..




Har även köpt nya krukor till alltan!!! ÄLSKAR DOM!!!!!



Visst är som snygg!!!!!

Har även köpt dekorations bollar storlek STOR! =)

 

Bara en MASSA REGN HÄR!!!
Hoppas ni har de bättre!! Många kramar !!!!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Och när har du tänkt komma å fixa min rabatt då? =)

2009-06-13 @ 17:41:07
URL: http://kallorochlov.blogspot.com
Postat av: Inspirera Mera

Oja de var riktigt fina!

Kram Sandra

2009-06-14 @ 19:31:55
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Anne

Vad duktig du/ni är. Jag får dåligt samvete jag har ju inte gjort något åt vår trädgård i år. Här har det oxå varit massa med regn.

Kram Anne

2009-06-15 @ 09:35:48
Postat av: pjöller maja

dom var skit snygga. Vars har du köpt dom??

2009-06-15 @ 21:03:14
URL: http://pjollermaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0