SPRUTAN! (Som gick bra)

Var och tog spruta i dag (Svin). Känner lite i armen nu, men de kändes ju inget alls å ta jag som är så sprut rädd. Få hoppas att de inte kommer bli nå mer biverkningar

Och min sjuka dotter är de inge bra med. hon gå på pencelin just nu. Hon är hen helt annan tjej=( så tråkigt. Och länge har de varit! Varke äter eller dricker, om hon fick bestämma själv skulle hon kunna sova hela dagar.

 Fryser gör ja å. Dumma soppa, eller ska man säga dumma mat som är så god. Nu ska jag gå och sussa.

Tycker inte om inlägg utan kort så då bler de detta kort.
Ett kort på ett av många halsband jag har gjort.
Detta gjorde jag för över ett år sedan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0