Donat lite.

Är ju så dålig på att skriva i min blogg. Alla andras bloggar är ju så mycke bättre än min, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men men, har donat lite här hemma som jag hade tänkt visa.
Var till ikea i går och tänkte handla en hel del saker men de jag hade tänkt handla var slut. Men jag kom hem med en massa saker iaf.
Blir inga kort på de.

Jag hade ett tyg hemma som jag gjorde en tyg tavla av som jag har nere i min hall i källaren. Har lite orange där så då passade de tyget.








Har börjat med en liten foto vägg på mina barn nere i vårt sovrum.
Och då jag var på ikea passade jag på att handla några fler ramar.
Många blir de och jag var snål denna gång, får köpa fler framöver.



Hade börjat med tre. Har köpt tre till ramar som jag ska sätta upp i morgon...
Plus har jag andra ramar här hemma oxå men lite dåligt med kort, ska framkalla lite.


  




Hittade några gamla dalahästar i en låda. Tycker inte riktigt att dom är lika fina som hel vita.
Så jag fick ta fram färgen igen!

FÖRE:



EFTER:




Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute!



Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Din blogg är ju helt underbar! Så är det bara!



Åh vad fina dalahästarna blev, vit färg alltså, det är nog det bästa som finns! Det kan förvandla nästan vad som helst till något unikt och snyggt!



Hoppas allt är bra med dig! Kram Emmy



2009-09-02 @ 11:01:49
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänk vad lite färg kan göra =)

Har du varit på Ikea, UTAN MIG??? Fy skäms! =)

2009-09-03 @ 08:09:58
URL: http://kallorochlov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0