Vilka LÖKAR!!! ;)

Ja nu har jag mitt att göra! Lökar för hela slanten!
Har fått hem lite av de jag har beställt. Så nu ska de bli fint till vår!
Vad tror ni?? Vitt och svart. Och lite grönt...









 

20 St Vita tulpaner - Purissima
30 st vita och svarta tulpaner - Black and white
10 st Svarta tulpaner - Queen of night
15 st vit gröna tulpaner - Spring grean
10 st vita påskliljor "Narcissus" - Triandus Thalia

Nu väntar jag bara på dom sista som kommer från ett annat ställe!
Bara tulpaner,

White Triumphator
Spring Green
Daytona
Tres Chic

 


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Åh så härligt! Det kommer bli så himla fint! Nu längtar man ju redan efter nästa vår. :) Trevlig helg vännen!

2009-09-04 @ 19:39:19
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Hihihih jaaa visst är det så =)=) Tejpen är grym!

Ha en uderbar helg// kram sofie

2009-09-05 @ 12:32:31
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Anne

Ligg inte i sängen o lata dig, ut o plantera lökarna..........//Kram Anne

2009-09-09 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0